Instore interactie

Anno 2019 doe je veel inkopen online. Het mag haast een verrassing heten dat je af en toe nog in een winkel te vinden bent. Hoe zorgt die winkel er nu voor dat jij een goede klantervaring hebt en je die winkel blijft bezoeken? Een belangrijk element om jouw klantreis te ondersteunen is instore interactie. In dit artikel lees je wat het inhoudt en waar het zoal uit kan bestaan.

Informatie en advies bij je aankoopbeslissing

Als je eenmaal in de winkel staat straalt het aanbod je tegemoet. Maar als je alleen de producten had willen zien, dan was je waarschijnlijk naar een onlinewinkel gegaan. In de winkel ben je ook opzoek naar informatie, advies en begeleiding bij je aankoopbeslissing. Het is dan extra jammer als er even geen medewerker in de buurt is, of als medewerkers niet op de hoogte zijn van de laatste aanbiedingen. Om ervoor te zorgen dat dat niet gebeurt, biedt QYN een breed scala aan oplossingen op het gebied van instore interactie. Touchtechnologie biedt vaak uitkomst, zo geeft maar liefst 76% van de klanten aan graag een touchscreen te gebruiken. Zo zijn er touchscreens waarop je, als alle medewerkers bezet zijn, rustig informatie over producten kunt bekijken en deze zelfs onderling kunt vergelijken.

Techniek waar je voor terugkomt

Als klant merkt je al snel het verschil tussen technologische oplossingen die jou echt verder helpen in je aankoopbeslissing en technologie die vooral als gadget is geïnstalleerd. Winkeliers die met QYN samenwerken, zoals bijvoorbeeld de winkels van KPN en de kantoren van SNS, weten deze bekende valstrik te vermeiden. Zij bieden jou als klant technologie aan waar je echt iets aan hebt. Of je nu gewoon rustig zelf naar productinformatie zoekt, of gewoon even wacht tot er een medewerker beschikbaar is, instore interactie dankzij touchtechnologie versterkt jouw klantervaring keer op keer.