De hele dag bereikbaar zijn tijdens het werken is vaak lastig en zorgt voor veel afleiding. Daarom is het slim om iemand de telefoon op te laten nemen, want onbereikbaar zijn is ook geen optie. De telefoonservice van FreeVoice antwoordservice zorgt ervoor dat er ongestoord gewerkt kan worden, maar er toch bereikbaarheid is. De telefonistes van FreeVoice werken op afstand voor het bedrijf. Hierdoor kost het minder om de telefoonservice van FreeVoice te gebruiken, dan om een secretaresse of telefoniste voor het bedrijf in te huren. Ervaren telefonistes van FreeVoice zorgen voor een telefoonservice van kwaliteitFreeVoice werkt met ervaren en getrainde telefonistes. Deze kunnen de telefoon opnemen met dezelfde kwaliteit als wanneer je dat zelf zou doen. Het systeem van FreeVoice antwoordservice maakt gebruik van klantenherkenning. Wanneer er een klant belt, is er te zien welke deze is en kan er professioneler opgenomen worden. De klant voelt zich zo gelijk gehoord en kan makkelijker praten met de telefoniste. Wanneer de oproep gaat om een zaak die later ook geregeld kan worden, laat de telefoniste dit weten of wordt er gelijk een terugbelafspraak gepland. Maar als een oproep dringend is, kan de telefoniste van FreeVoice deze ook doorschakelen, waardoor de klant belt met de persoon die nodig is voor de kwestie. Ook is het mogelijk om een lijst te maken voor de telefoniste met klanten die wel en niet doorgeschakeld mogen worden. Bereikbaarheid zonder afleiding met telefoonservice van FreeVoice antwoordserviceBij FreeVoice is het ook mogelijk om secretariële diensten te laten regelen. Een agenda laten beheren, afspraken laten inplannen of een mailbox laten opschonen behoren bijvoorbeeld tot de diensten die mogelijk zijn bij FreeVoice. De secretaresses en telefonistes van FreeVoice antwoordservice zijn flexibel in te zetten, waardoor er niet meer betaald wordt dan nodig is. Zo zijn ze in te zetten voor bepaalde werkdagen of juist een bepaalde periode. Wanneer er een vakantie is, is het bijvoorbeeld handig om een telefoniste op afstand in te schakelen, of als het bedrijf in een periode van grote drukte zit, bijvoorbeeld voor de kerstdagen. En ook je social media kan beheerd worden door de secretaresses van FreeVoice. De telefoonservice van FreeVoice antwoordservice is dus echt een uitkomst. |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Haardenexpert.nl is dé haardenexpert van Nederland! Een haard maakt van een huis een thuis. Met een brandend vuur op de achtergrond is al het andere niet relevant. Het knisperende geluid van...
- Maak je verhuisklus gemakkelijker door het huren van een vrachtwagen Stel je voor: je gaat verhuizen en je komt er achter dat het vaak op- en neer rijden met spullen achter in je auto wel...
- Ongedierte bestrijden op de juiste manier! Ongedierte weet zich altijd de weg te banen naar jouw huis, wat natuurlijk hartstikke irritant is. Van een wespennest in de tuin, tot molshopen in...
- Wat is de definitie van “Black Friday Wat is “Black Friday”? Wat is de definitie van “Black Friday”? “Black Friday” is de eerste vrijdag na Thanksgiving in de Verenigde Staten. “Black Friday”...
- Ga voor een van de beste transportbedrijven in Nederland voor vervoer buiten Europa U kunt van de diensten van verschillende transportbedrijven in Nederland gebruikmaken voor transport van goederen binnen en buiten Europa. Maar hoe weet u dat u...
- Hoe leer jij kinderen omgaan met geld? Hoe je het ook bekijkt, geld is in de wereld het ruilmiddel waar het om draait. Wil je dat jouw kinderen een leven hebben waarin...