Als je van te voren weet hoe het keuzemenu eruit ziet, wordt bellen met Eneco veel efficiënter. De Klantenservicetelefoon snapt dat als geen ander en heeft daarom wat voorwerk voor je verricht. Onze medewerkers hebben het complete script uitgeschreven. Jij weet dus voortaan wat je te wachten staat. Overigens geldt dit niet alleen voor Eneco, maar ook voor andere bedrijven. Wat ook handig is, is dat De Klantenservicetelefoon je rechtstreeks kan doorverbinden met Eneco. Bel met 0906-1850 en wij zorgen dat je snel in contact komt met je energieleverancier. De tijden waarop Eneco bereikbaar is: maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. Bel je liever rechtstreeks, gebruik dan dit telefoonnummer: 0900-0201. De kosten bedragen 45 cent per gesprek en daar moet je de gebruikelijke belkosten nog bij optellen. De website van Eneco -www.eneco.nl- staat vol handige informatie en bruikbare tips. Via 0906-1850 Eneco snel aan de lijnVia de telefoon Eneco een vraag stellen over de laatste nota. Of per mail informeren naar zonnepanelen van Eneco. In beide gevallen kan De Klantenservicetelefoon je van dienst zijn. Ons nummer is 0906-1850. Onze website luidt www.klantenservicetelefoon.nl. We helpen je aan alle info die je nodig hebt. Als je belt met Eneco kan het gesprek opgenomen worden voor trainingsdoeleinden. Dat is toch wel fijn om van te voren te weten. Inmiddels al circa twee miljoen huishoudens zijn klant bij Eneco. De energieleverancier richt zich ook op de zakelijke markt. Dat klantenbestand bestaat uit ongeveer 40.000 namen. Milieubewustzijn staat hoog in het vaandel bij Eneco. Dat zie je terug in allerlei aanbiedingen betreffende duurzame energie en groene stroom. Op de volgende social media is Eneco actief: Facebook, LinkedIn, YouTube en Twitter. We hopen dat je voldoende te weten bent gekomen over Eneco! |
https://www.klantenservicetelefoon.nl/ |