Vele voordelen wanneer u uw administratie laat digitaliseren

Administratie laten digitaliseren is de afgelopen jaren een enorme trend. Alles moet tegenwoordig online en in de cloud. Om dit op de best mogelijke manier te doen, is het aan te raden om een specialist in te schakelen. Een specialist op het gebied van digitale oplossingen, zoals BMconsultants, kan u veel verschillende mogelijkheden aanbieden om uw administratie te digitaliseren. Dit doen ze op basis van hun uitgebreide expertise in scannen, classificeren, indexeren en herkennen van documenten. Met deze diversiteit aan oplossingen voor bijvoorbeeld uw digitale factuurverwerking, vindt u bij de specialist gegarandeerd een oplossing die bij uw wensen en behoeften past.

Volg een training en schakel over naar digitale factuurverwerking

Digitale factuurverwerking en administratie kent vele voordelen. Voortaan gebruik maken van digitale factuurverwerking voor een efficiëntere bedrijfsvoering? Maar weet u niet precies hoe u dat in werking zet? Dat is geen probleem dankzij een specialist als BMconsultants! Zij geven namelijk trainingen, workshops en cursussen waarin u alle ins en outs leert over verschillende automatiseringsprocessen. Zo geven ze bijvoorbeeld workshops waarin u leert over digitale factuurverwerking met de Kofax software. Heeft u speciale vraagstukken over het digitaliseren van de administratie binnen uw bedrijf? Dan kunt u ook gebruik maken van de maatwerk oplossingen en trainingen die deze specialist aanbiedt.

Vaste werkwijze wanneer u uw administratie laat digitaliseren

Er zijn vele mogelijkheden voor administratie te digitaliseren. Bij een specialist als BMconsultants, kunt u rekenen op een professionele aanpak. Zo begint de specialist vooraf altijd met een Quick Scan Analyse. Dit is een vast onderdeel voorafgaand aan de inrichting van complexere digitaliseringsvraagstukken. Tijdens de analyse wordt gekeken naar de huidige situatie en behoeften op korte en lange termijn. Vervolgens worden mogelijke oplossingen opgesteld en krijgt u advies over invoering van deze scanoplossingen. Uiteindelijk presenteert de specialist de bevindingen, adviezen en een indicatie van de kosten in een rapport. Na de Quick Scan Analyse volgt een offerte en wordt het plan voor bijvoorbeeld de digitale factuurverwerking geïmplementeerd.