Telefoonservice van FreeVoice antwoordservice voor productiever werken

Digitalk

De hele dag bereikbaar zijn tijdens het werken is vaak lastig en zorgt voor veel afleiding. Daarom is het slim om iemand de telefoon op te laten nemen, want onbereikbaar zijn is ook geen optie. De telefoonservice van FreeVoice antwoordservice zorgt ervoor dat er ongestoord gewerkt kan worden, maar er toch bereikbaarheid is. De telefonistes van FreeVoice werken op afstand voor het bedrijf. Hierdoor kost het minder om de telefoonservice van FreeVoice te gebruiken, dan om een secretaresse of telefoniste voor het bedrijf in te huren.

Ervaren telefonistes van FreeVoice zorgen voor een telefoonservice van kwaliteit

FreeVoice werkt met ervaren en getrainde telefonistes. Deze kunnen de telefoon opnemen met dezelfde kwaliteit als wanneer je dat zelf zou doen. Het systeem van FreeVoice antwoordservice maakt gebruik van klantenherkenning. Wanneer er een klant belt, is er te zien welke deze is en kan er professioneler opgenomen worden. De klant voelt zich zo gelijk gehoord en kan makkelijker praten met de telefoniste. Wanneer de oproep gaat om een zaak die later ook geregeld kan worden, laat de telefoniste dit weten of wordt er gelijk een terugbelafspraak gepland. Maar als een oproep dringend is, kan de telefoniste van FreeVoice deze ook doorschakelen, waardoor de klant belt met de persoon die nodig is voor de kwestie. Ook is het mogelijk om een lijst te maken voor de telefoniste met klanten die wel en niet doorgeschakeld mogen worden.

Bereikbaarheid zonder afleiding met telefoonservice van FreeVoice antwoordservice

Bij FreeVoice is het ook mogelijk om secretariële diensten te laten regelen. Een agenda laten beheren, afspraken laten inplannen of een mailbox laten opschonen behoren bijvoorbeeld tot de diensten die mogelijk zijn bij FreeVoice. De secretaresses en telefonistes van FreeVoice antwoordservice zijn flexibel in te zetten, waardoor er niet meer betaald wordt dan nodig is. Zo zijn ze in te zetten voor bepaalde werkdagen of juist een bepaalde periode. Wanneer er een vakantie is, is het bijvoorbeeld handig om een telefoniste op afstand in te schakelen, of als het bedrijf in een periode van grote drukte zit, bijvoorbeeld voor de kerstdagen. En ook je social media kan beheerd worden door de secretaresses van FreeVoice. De telefoonservice van FreeVoice antwoordservice is dus echt een uitkomst.