Maak het overzichtelijker en gemakkelijker voor uw klanten met narrowcasting software

Als restaurant wilt u natuurlijk laten zien wat u in huis heeft. Dit doet u door middel van een menukaart. Maar wat nu als u het menu wilt aanpassen? Verandering van spijs doet immers eten. Maak het uzelf gemakkelijk en laat de menukaart op een beeldscherm zien door middel van narrowcasting software. Het voordeel is dat u de menukaart bij verandering niet opnieuw hoeft uit te printen en dat u duidelijk en overzichtelijk op een beeldscherm laat zien wat u uw klanten voorschotelt. Zet uw gerecht kracht bij met een afbeelding en geef bedrijfsinformatie, zoals acties en contactgegevens, digitaal weer. Met InfoScreens weet u zeker dat u het voor uw klanten en voor uzelf overzichtelijker en gemakkelijker maakt.

Wachtrij- en wachtkamerinformatie kracht bijzetten met narrowcasting software

U vindt het toch ook fijn om te weten hoe lang het nog duurt, als u moet wachten op de trein of op de dokter. Plaats daarom als bedrijf wachtrij- en wachtkamerinformatie met narrowcasting software van InfoScreens. Toon op een beeldscherm hoeveel wachtenden er nog voor u zijn in de wachtkamer van het ziekenhuis of geef duidelijk aan wat de wachtrij van een attractie in een pretpark is. Combineer wachttijden met foto’s, video’s en weersverwachtingen en informeer op de manier waarop u dat voor ogen heeft. Schep duidelijkheid voor uw gasten, patiënten of klanten en laat op een digitale manier zien wat anderen van u kunnen verwachten. In welke sector u ook actief bent, met narrowcasting software gaat u altijd vooruit.

Narrowcasting software toepassen in de marketingwereld

Heeft u een eigen bedrijf? Dan weet u als geen ander dat marketing een belangrijk onderdeel is om potentiële klanten te bereiken. Zo laat u zien wat u in huis heeft en brengt u uw producten of diensten onder de aandacht. Met behulp van narrowcasting software van InfoScreens toont u eenvoudig de informatie op beeldschermen die u wilt delen. Of dat nu tekst is, of afbeeldingen en video’s zijn, u laat op een duidelijke manier zien dat u iets speciaals te bieden heeft. Van speciale aanbiedingen tot het menu van de dag en van kortingsacties tot een nieuwe collectie. Laat zien wat u wilt delen en zorg ervoor dat de consument uw producten en diensten wilt hebben.