ING contact via social media

Heeft u vragen over u bankzaken bij ING? Contact opnemen kunt u via verschillende wegen. U kunt bellen, e-mailen of langsgaan bij een van de kantoren. U kunt echter ook contact opnemen via social media. ING heeft een Twitteraccount waar ze werkdagen van 8.00 tot 23.00 uur vragen beantwoorden. Op zaterdag en zondag kunt u met ING contact opnemen van 9.00 tot 17.00 uur. Er is een apart account voor vragen van ondernemers. Dit account kun je ook tweeten om via ING contact op te nemen met andere ondernemers. Zij zorgen ervoor dat uw tweet in hun netwerk terechtkomt en je zo je antwoord krijgt. Geen Twitter? Dan kun je via Facebook contact opnemen met ING. Zoek op ING Nederland en u komt vanzelf op het account terecht van ING. Contact kun je daar opnemen op dezelfde tijden als het Twitteraccount. Uiteraard kun je ook buiten die tijden je vraag stellen, maar deze zal dan later beantwoord worden. Voor meer persoonlijke vragen kun je via Facebook ook een privébericht sturen.  

ING contact opnemen kan ook via LinkedIn 

Gebruik je als ondernemer geen Facebookaccount of wil je liever met ING contact opnemen via een ander social media, dan is LinkedIn ook nog een optie. Daar kunt u ervaringen en kennis delen met ondernemers. Ze hebben daar een groep met discussies, waar u uw visies en ervaringen kwijt kunt. Je kunt daar dus een hoop leren van andere ondernemers. Heb jij bijvoorbeeld vragen over de verschillende zakelijke bankrekeningen van ING? Of welke spaarrekening het beste bij jouw bedrijf past? Ondernemers helpen elkaar graag en je kunt er voor uiteenlopende onderwerpen je vragen kwijt in deze groep. Vaak zijn de vragen die je hebt ook al eens door anderen gesteld, zij delen graag hun kennis zodat jij ook verder kunt

http://deklantenservice.nl/bedrijven/ing-contact/