Bedrijven hebben niet altijd meer een telefoniste voor alle telefoontjes. Internet is de laatste tijd erg belangrijk geworden en ook via bedrijf en klant gaan het vaak via e-mail. Maar er zijn klanten die het toch prettiger vinden om te bellen, of als er iets heel belangrijks is dan is bellen toch wel heel handig. Maar door de drukte die in sommige bedrijven afspelen is het soms lastig om alle telefoontjes op te nemen. Tot grote ergernissen van de klant, die hier geen zin in hebben. Ook vinden bedrijven het vaak te duur om een klantenservice in te huren om dit fulltime te doen. Bedrijven weten dat ze het anders moeten doen, maar vragen zich vaak af hoe? Maar vaak zijn de oplossingen lang niet zo moeilijk als het lijkt. Je hebt bijvoorbeeld een inbound callcenter. Dit is een telefoonservice die op professionele wijze de klanten van jou bedrijf te woord staat. Er wordt aan ieder bedrijf een andere telefoniste gekoppeld die weet over wat voor bedrijf het gaat. Ze krijgen genoeg informatie over je bedrijf zodat ze de diensten weten en de klanten goed te woord kunnen staan. Het lijkt misschien duur om een externe bedrijf in te huren, maar dit is een stuk goedkoper dan een eigen telefonist. En nou zou je wel denken hoe krijg ik alle informatie van de klanten? Alles wat besproken is wordt netjes bijgehouden in een document en krijg je direct online toegestuurd. Zo ben je op de hoogte van wat er is besproken tussen de telefoniste en de klant. De klanten zijn tevreden omdat er nooit meer een telefoontje wordt gemist en je hebt meer tijd voor andere belangrijke dingen. Als er iets in het bedrijf is of er moet iets worden veranderd, dan kan je dit heel makkelijk doorgeven en wordt het bij de telefoon service verwerkt. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |